1ος Αγώνας Buggy (25/02/2007)
back

 

Ίσως ο καλύτερος αγώνας που έγινε στα χρονικά δεδομένα για την Β.Ελλάδα! Πολύ κόσμος, αρκετές συμμετοχές αν αναλογιστούμε και το πολύ κρύο, καντίνα έδωσε παρόν και θα δίνει πλέον σε ένα ζουμερό μοντελιστικά Σαββατοκύριακο με μοντελιστές κεφάτους.

Καταπληκτική η νέα μας γραμματεία που σίγουρα άξιζε τα λεφτά της και ο αγώνας αλλά και τα αποτελέσματα τρέχανε νεράκι. On - Line results με τα αποτελέσματα να ανεβαίνουν κατευθείαν στο Internet για την άμεση ενημέρωση των άτυχων μοντελιστών και άλλων που δεν κατάφεραν να βρεθούν στον αγώνα αλλά και το RCTC να πρωτοπορεί στο πανελλήνιο για την δυνατότητα αυτή, πάντα με την πολύτιμη βοήθεια του Κώστα Μπούγια.

Οι μοντελιστές έτοιμοι για την νέα αγωνιστική χρονιά με τα φρέσκα τους μοντέλα αλλά και νέους στο χώρο που υπόσχονται δράση. Τα personal transponders που θα αναλάμβαναν την χρονομέτρηση των αγωνιζομένων φάνταζαν με διεθνές προφίλ και η αναβάθμιση ήταν προφανής. Εκτός από τους ένθερμους Θεσσαλονικείς είχαμε και Σέρρες με μπόλικο fun club αλλά και TV , Λάρισα με φανταράκι στυλ Μιχούλη, Αθήνα με τους γρήγορούς της μα το σημαντικότερο η πρώτη γυναικεία παρουσία στους αγώνες της Ελλάδος είναι μέλος του RCTC , η Τσιλεμάνη Χριστίνα!!!

Και ο αγώνας ξεκινά:

Στα προκριματικά είχαμε αρκετά γκρουπάκια να κοντράρονται με γερές μάχες και να κρίνονται στο δευτερόλεπτο. Μεγάλο μπαμ του Μπούγια με τον Αθανασιάδη που ο πρώτος χρειάστηκε αποτελέσματα και άλλου πενταλέπτου να πάρει την μια θέση πιο πάνω αφού το καλύτερό τους αποτέλεσμα ήταν ακριβώς στο ίδιο δευτερόλεπτο και ίδιο δέκατο!

Pole Position με ταχύτερο πεντάλεπτο και ταχύτερο χρόνο ημέρας αποκλειστικά για τον Φερλαχίδη με Crono που έμοιαζε να έχει αγκαλιάσει την πίστα και να την ετοιμάζει για τον μεγάλο τελικό. Εξαιρετική απόδοση του Κοντούζογλου με Mugen για την 3 η θέση στην εκκίνηση του τελικού με λίγα δεύτερα πίσω από τον δεύτερο Αγραφιώτη, που έδειξε πως τα αποτελέσματα που φέρνει στους τελευταίους του αγώνες δεν είναι τυχαία. Μπούγιας και Αθανασιάδης για την συνέχεια σε γερή κόντρα, Λιάσκος από Αθήνα που αποφάσισε να τρέξει ξανά με Crono και βγήκε πολύ κερδισμένος, Βογιατζής σε ανοδική πορεία, Μιχούλης από Λάρισα αλλά και φανταρικό μαζί που ήρθε για ξεμούδιασμα, Παπαδόπουλος Δημήτρης που το παλεύει και γουστάρει και Κολιαδήμας με αρκετά καλύτερα στημένο μοντέλο πλέον και χαμόγελο ευτυχίας. Να σημειωθεί πως η απόκλιση του 4 ου από τον 10 ο ήταν μόνο 10 δευτερόλεπτα, πράγμα που δείχνει άνοδο του επιπέδου και αυτό θα φέρει καταπληκτικά αποτελέσματα στο μέλλον. (qualifying results)

Και ενώ όλοι αυτοί ετοιμάζονταν για τον μεγάλο τελικό, ο Β’ τελικός ξεκινάει με τον Παπαδάκη, Φώτογλου και Αντωνιάδη να δίνουν τρελή μάχη και να παίζουν συνέχεια την πρώτη θέση. Ο Παπαδάκης στο 10’ περίπου βγαίνει εκτός με πρόβλημα και ανοιχτότερος δρόμος για τους άλλους 2 που έδωσαν ωραίο αγώνα και τον Φώτογλου με Kyosho και το Σέρρες fun club να πανηγυρίζει έξαλα για την νίκη. Δεύτερος ο Αντωνιάδης με το καινούριο του αυτοκίνητο Mugen και 3 ος ο Δημητριάδης με το νέο του Team Magic . 4 η η Τσιλεμάνη Χριστίνα που έσκισε τους υπόλοιπους και τους έστειλε σπίτι για πλύσιμο ρούχων, πιάτων κλπ. 5 ος ο Ρεγκούζας που το κατά ευχαριστήθηκε, 6 ος ο Γκερκίνης Άκης που θα μπει δυναμικά λέει, 7 ος τελικά ο Παπαδάκης Δημήτρης, 8 ος ο Παπαδόπουλος Άγγελος που θα πήγαινε πολύ καλά αν δεν είχε πρόβλημα με το μοτέρ του και 9 ος ο Γκουντινάς Κωνσταντίνος που δεν εκκίνησε καν μιας και είχε προβλήματα με τον δέκτη του. (B Main)

Ο Α’ τελικός θα είχε άνετα την υπογραφή του Φερλαχίδη με Crono μιας και η ταχύτητά του έδειξε μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους. Όμως το Buggy είναι απρόβλεπτο κάποιες φορές και έσπασε ένα ρουλεμάν στο κεντρικό διαφορικό με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει από νωρίς. Έτσι λοιπόν οι συγκυρίες φέρανε τον Αγραφιώτη στην πρώτη θέση (που τον έχουμε δει να κάνει και καλύτερους αγώνες) και δεύτερο τον συμπαθή Κοντούζογλου με Mugen με σταθερή οδήγηση και μόλις λίγα δεύτερα πιο πίσω και best lap τελικού με την βοήθεια όμως του σωλήνα. Στην τρίτη θέση ο Λιάσκος με Crono σε έναν γερό για αυτόν αγώνα που ξαναθυμήθηκε της επιτυχίες του με το «όπλο» αυτό και το ευχαριστήθηκε. 4 ος ο Αθανασιάδης Παύλος με Crono που στην πραγματικότητα είναι ο πρώτος Θεσσαλονικιός και ο πρώτος στην βαθμολογία αφού οδήγησε σταθερά μα σύνεση και του άξιζε. 5 ος ο Μπούγιας με Kyosho και καλή επίδοση, Παπαδόπουλος με Xray 6 ος με μέτρια επίδοση αλλά γνήσιος μοντελιστής, 7 ος Βογιατζής με Hobao μέσα στα θηρία μάχιμος, 8 ος Κολιαδήμας με Mugen αρκετά βελτιωμένος, 9 ος τελικά ο ταχύτατος Φερλαχίδης με το πρόβλημά του και 10 ος ο Μιχούλης από Λάρισα με πρόβλημα στο pack . (A Main)

Καλά περάσαμε και η προσπάθεια συνεχίζεται. 2 η χρονιά στον χώρο και τα πράγματα βελτιώνονται δραματικά όπως και το επίπεδο των οδηγών. Πολλά τα συγχαρητήρια και τα ευχαριστήρια για την οργάνωση που μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε το δύσκολο έργο μας. Φυσικά πάντα θα υπάρχουν και κάποιοι που δεν είναι ευχαριστημένοι από τίποτα είτε γιατί είναι τέτοιος ο χαρακτήρας τους, είτε γιατί έχουν οικονομικό συμφέρον από την κίνηση αυτή, είτε και για τα δύο. Χαρακτηριστικά λάβαμε το ακόλουθο φύλλο διαμαρτυρίας του Ρεγκούζα Παναγιώτη, αγωνιζόμενου και θιγόμενου από κάποιο αθηναϊκό δημοσίευμα που είναι το μόνο που μπορούμε να δημοσιεύσουμε διότι είναι το πιο κόσμιο εν αντιθέσει με άλλα φύλλα διαμαρτυρίας που λάβαμε για το ίδιο δημοσίευμα που είναι άκομψο να δημοσιευθούν.

" Σας στελνω αυτό το e-mail  από Θεσσαλονίκη και θα ήθελα να σας "συγχαρώ" για αυτά που γράφετε. Εγώ προσωπικά ανοίκω στο rctc  και συμμετείχα και στον αγώνα της Κυριακής. Πραγματικά αυτά που γράφετε στο site  σας είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και θα έπρεπε να ντρέπεστε. Εδώ στη Θεσσαλονίκη καταβάλλονται
τεράστιες προσπάθειες για την αναβάθμιση της πίστας και των αγώνων. Αυτά ομως που γράφετε δεν είχατε τα κότσια να μας τα πείτε όταν ήσασταν ακόμη μαζί μας, και με αυτά που γράφετε, καθε άλλο παρά μοντελιστές δηλώνετε. Και δεν νομίζω να σας χάλασε η πίστα, αντιθέτως όλο το team σας μια χαρά
περασε. Αυτό το e-mail ξέρω ότι δεν θα το δημοσιοποιήσετε, αλλά τουλάχιστον προσέξτε τα λόγια σας και ξαναγράψτε το report σας. Αν δηλαδη έχετε φιλότιμο.
Φιλικά, Ρεγκουζάς Παναγιώτης(και οχι μόνο)
"

Η απάντηση στο κ. Ρεγκούζα είναι ότι το RCTC δεν επηρεάζεται από τέτοια ασεβή και πληρωμένα δημοσιεύματα και πως η γραμμή για το έργο που χαράζουμε θα μείνει σταθερή, πάντα με την βοήθεια και την συμμετοχή των μοντελιστών όλης της Ελλάδος.

Ευχαριστούμε όλους για την συμμετοχή και ελπίζουμε να ξανασυναντηθούμε στον επόμενο αγώνα μας σε 2 εβδομάδες με περισσότερους ακόμα συμμετέχοντες και κυρίως αυτούς που δεν ήρθαν για μικροπρεπείς λόγους. Ο χώρος είναι χώρος μοντελιστών και θα παραμείνει έτσι. Όσοι αισθάνονται μοντελιστές είναι ευπρόσδεκτοι στην καλύτερη πίστα που έγινε ποτέ!