Shoutbox
Main Menu
Product Pages : Αναλυτικο review του νεου μοντελου της Radiosistemi Crono RS9
on 2009/12/16 22:40:27 (2667 reads)

   Μετά την επιτυχημένη πορεία του τελευταίου μοντέλου της ιταλικής φίρμας, του γνωστού Crono RS07GR και χωρίς να έχει περάσει πολύς καιρός, η Radiosistemi λάνσαρε την νέα έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου με κωδική ονομασία Crono RS9.

Οι αλλαγές του νέου μοντέλου είναι πολλές και εμφανής. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ας ξεκινήσουμε βήμα βήμα βλέποντας τη κατασκευή του καινούριου μοντέλου.



   Το κιτ έρχεται σε βολική τσάντα μεταφοράς όπως και το προηγούμενο μοντέλο. Μια πολύ καλή ιδέα, αντί για ένα άχαρο και άχρηστο κουτί. Με τη κατάλληλη διαμόρφωση η βαλίτσα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα το buggy μας, αλλά και άλλα αξεσουάρ, όπως λάστιχα, σιλικόνες κτλπ. Ανοίγοντας τη βαλίτσα αντικρίζουμε ένα κουτάκι που περιέχει όλα τα μέρη του μοντέλου, το καπάκι, την αεροτομή το σασί μας και το manual του αυτοκινήτου όλα τακτοποιημένα και συμμαζεμένα. Ξεκινάμε παίρνοντας στα χέρια μας το manual το οποίο είναι αρκετά λιτό αλλά περιέχει ακριβώς τα απαραίτητα, θυμιζοντάς μας πως προορίζεται κυρίως για έμπειρους μοντελιστές που γνωρίζουν ήδη από κατασκευές κιτ. Έτσι η πρώτη σελίδα ξεκινάει με τη κατασκευή των 2 διαφορικών.

   Ήρθε η ώρα λοιπόν να ανοίξουμε το κουτί που περιέχει τα μέρη του μοντέλου. Είναι όλα τακτοποιημένα σε σακουλάκια και χωρισμένα σε βήματα για να μας διευκολύνουν στη κατασκευή. Για αρχή κατασκευάζουμε τα διαφορικά μας. Δε συναντήσαμε εδώ κάποιο πρόβλημα, τοποθετώντας όλα τα μέρη σωστά. Στα διαφορικά χρησιμοποιείται επίσης φλάντζα για καλύτερη στεγανότητα.  

2009cronors902_300

   Επόμενο βήμα η κατασκευή του μπρος μέρους του RS9. Τοποθετούμε το διαφορικό στη κάσα του κόβοντας προσεκτικά τα κομματάκια πλαστικού που προεξέχουν από τα πλαστικά μέρη. Τοποθετείται χωρίς πρόβλημα ο ωραιότατος και στιβαρός  σε χρώμα πορτοκαλί πύργος και ολοκληρώνονται και τα ψαλίδια. Ένα σημείο που χρειάζεται προσοχή εδώ είναι η τοποθέτηση των ασφαλειών στις πλήμνες για να χωρίζουν τα δύο ρουλεμάν. Ο καλύτερος τρόπος κατά τη γνώμη μας για να μη παιδευτείτε άδικα είναι να βάλετε κάθετα την ασφάλεια στην πλήμνη και με ένα κατσαβιδάκι να τη σπρώξετε στη θέση της. Πανέμορφο πορτοκαλί μέταλλο υπάρχει βεβαίως και στις πλήμνες δίνοντας κύρος στο χαρακτήρα του μοντέλου. Το μπρος μέρος συναρμολογήθηκε και πρέπει να σημειώσουμε πραγματικά την άψογη λειτουργία των ψαλιδιών και την πλήρη απουσία τζόγων σε όλο το μπροστινό σύστημα.

2009cronors906_450

   Επόμενο βήμα είναι το servo saver  που χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή. Παίρνετε λοιπόν στις παλάμες σας το servo saver και περνάτε πρόχειρα το ελατήριο. Πιέζοντας και ταυτόχρονα στρίβοντας με το άλλο σας χέρι θα καταφέρετε να βάλετε το ελατήριο στη θέση του.

   Από δω και μετά φτιάχνουμε τις ντίζες του τιμονιού σχετικά εύκολα προσέχοντας να μη πληγώσουμε ή στραβώσουμε τα πλαστικά. Μια συμβουλή όσον αφορά τις μπίλιες που υπάρχουν στις ντίζες για να κουμπώσουν στις πλήμνες, τοποθετείστε πρώτα τις μπίλιες στη πλήμνη και μετά κουμπώστε τη ντίζα. Το ίδιο ισχύει σχεδόν για όλες τις ντίζες.

   Συνεχίζουμε με το κεντρικό διαφορικό. Η κατασκευή του είναι εύκολη και δε θα σας πάρει πολύ χρόνο. Απλά χρειάζεται να κολλήσετε τα τακάκια με βενζινόκολλα ή σιλικόνη  και να τα συναρμολογήσετε.

2009cronors901_300
 

   Η διαδικασία για το πίσω μέρος είναι σχεδόν ίδια με το μπροστινό. Ακολουθώντας προσεκτικά τις οδηγίες δε θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα.  

   Το δέσιμο του μπρος, κεντρικού και πίσω συστήματος με το σασί χρειάζεται να καταβληθεί αρκετή προσπάθεια και δύναμη για να βιδωθούν τα πλαστικά. Αυτό είναι απόλυτα θετικό, αφού υποδεικνύει πως το RS9 έχει σκληρά και ανθεκτικά πλαστικά που αντέχουν.

   Είναι ώρα για την τοποθέτηση της βάσης της αεροτομής. Πολύ καλή κατασκευή και εδώ με μεταλλικούς πορτοκαλί πύρους που ομορφαίνουν ακόμα περισσότερο το μοντέλο μας.

2009cronors904_640

   Σειρά έχουν τώρα η συναρμολόγηση της πλακέτας και η τοποθέτηση των ηλεκτρικών. Πλέον και τα δύο σέρβο είναι τοποθετημένα οριζόντια σε πορτοκαλί μεταλλική πλακέτα με το γνωστό κουτάκι του δέκτη και της μπαταρίας. Να σημειώσουμε εδώ ότι θα χρειαστείτε τα δικά σας servo horn και τις δικιές σας βίδες για τη τοποθέτηση των servo.

   Επόμενο βήμα στο manual είναι η τοποθέτηση του ντεπόζιτου αλλά και του κινητήρα. Το κιτ περιέχει για συμπλέκτη, τον πολύ καλό bbf που προσφέρει απόδοση και αξιοπιστία. Τοποθετείται εύκολα στο μοτέρ αφού τα παπουτσάκια είναι ήδη περασμένα. Το μοτέρ μπαίνει στη θέση του και στερεώνεται η εξάτμιση.

2009cronors907_450

   Σαν επόμενο βήμα εμείς συνεχίσαμε με τη κατασκευή των αμορτισέρ, που σύμφωνα με το manual προτείνονται σαν δεύτερο βήμα. Τα αμορτισέρ του RS9 είναι φυσικά πορτοκαλί big bore. Η κατασκευή τους είναι εύκολη και δε θα σας πάρει πάνω από μισή ώρα. Η λειτουργία τους πάνω στο μοντέλο είναι άψογη χωρίς σκαλώματα.  

2009cronors905_640

   Η κατασκευή του μοντέλου έχει σχεδόν τελειώσει, και απομένουν μερικές πινελιές ακόμα. Στερεώνεται η αεροτομή με τρύπες που πρέπει να ανοίξετε οι ίδιοι με τη βοήθεια ενός παχύμετρου.

   Το μοντέλο είναι έτοιμο και ήρθε η ώρα να δώσουμε χαρακτήρα στο μοντέλο. Ώρα για τη βαφή του lexan. Το καπάκι του RS9 έχει νέο σχήμα, πιο όμορφο και επιθετικό. Καλύπτει όμορφα όλο το σασί και δεν αφήνει κενά. Ενώ επίτηδες το καπάκι έχει σχεδιαστεί έτσι για να εξέχει περισσότερο ο κινητήρας ώστε να ψύχεται καλύτερα. Επίσης υπάρχουν ήδη οι τρύπες για τη στήριξη αλλά και για την κεραία. Κόβουμε με προσοχή το καπάκι ακολουθώντας το τελείωμα και όχι τη γραμμή στα πλάγια του μοντέλου για να εκμεταλλευτούμε όσο lexan μπορούμε. Ανοίγουμε τη τρύπα για τον κινητήρα την εξάτμιση και το ντεπόζιτο και πλένοντας το καλά το βάφουμε.

   Το RS9 έχει ολοκληρωθεί τοποθετώντας και τα αυτοκόλλητα που περιέχονται στο κιτ. Θετικό είναι ότι υπάρχει πλήθος αυτοκόλλητων, πράγμα πολύ χρήσιμο για κάποιο μελλοντικό μας καπάκι και διαθέτει αυτοκόλλητα για το μασκάρισμα των παραθύρων.

2009cronors903_849
 

   Η συναρμολόγηση έγινε χωρίς κανένα πρόβλημα και με αρκετή ευχαρίστηση. Το μοντέλο δείχνει άγριο, στιβαρό και πολλά υποσχόμενο. Ζυγίστηκε κομπλέ χωρίς καύσιμο και η ένδειξη δικαίωσε τους ισχυρισμούς της Radiosistemi ….3200κg.

   Συμπερασματικά το καινούριο μοντέλο της Ιταλικής εταιρίας είναι αρκετά προσεγμένο, διαθέτει σκληρά πλαστικά και η κίνηση γίνεται χωρίς τζόγους και σκαλώματα.

   Το αμάξι δοκιμάστηκε αρκετά και εντός πίστας και μας έβγαλε ασπροπρόσωπους. Πολλοί ήταν αυτοί που δοκίμασαν το αμάξι και εντυπωσιάστηκαν από τις επιδόσεις του. Το Rs9 αποκόμισε θετικά σχόλια από όλους και συγκεκριμένα από  γνωστά ονόματα όπως ο Τάσος Βλαχόπουλος. Ο Τάσος έτρεξε στον προτελευταίο αγώνα του RCTC με το RS9 και κατάφερε εκπληκτική επίδοση με υπερβολικά γρήγορους χρόνους. Το νέο αμάξι είναι πολύ γρήγορο, σταθερό ευέλικτο στα κλειστά κομμάτια και συγχωρεί τα λάθη του οδηγού όπως μας εξήγησε ο ίδιος.

   Το RS9 είναι εδώ για να προσφέρει απόλαυση και επιτυχίες στο υποψήφιο οδηγό του. Το τελικό συμπέρασμα δικό σας …..

  

Printer Friendly Page Send this Story to a Friend Create a PDF from the article
Copyright RC Thessaloniki Club