Hong Nor X2 review

Date 2009/12/24 9:46:40 | Topic: Product Pages

hnlogo_300

Hong Nor X2 CRT PRO review
 
Πριν από πολύ καιρό μετά από αρκετούς αγώνες buggy ,κάποιος ανακάλυψε ότι αν βάλεις σε ένα buggy μεγαλύτερα ψαλίδια ,μεγαλύτερους τροχούς τότε έχεις κάτι ανάμεσα σε buggy και truck .Έτσι γεννήθηκε η γνωστή πλέον κατηγορία σε όλους μας ,τα truggy .Οι κατασκευαστές της hong nor κατάλαβαν από την αρχή ότι αυτή η κατηγορία θα αποκτούσε πολλούς θαυμαστές και έτσι οι μηχανικοί της εταιρίας έδωσαν μεγάλη σημασία στη κατασκευή ενός αξιόπιστου και γρήγορου truggy με την κατασκευή του γνωστού μοντέλου ,του X1 CRT .Μετά την διεθνώς αναγνωρισμένη επιτυχία του μοντέλου ,η hong nor λάνσαρε τον αντικαταστάτη του ,το νέο X2 CRT competition η pro .

2009hnbox_640


    To κιτ έρχεται σε ένα μεγαλοπρεπές κουτί και περιλαμβάνει όπως και το buggy εκτός από το σασσί ,εξάτμιση EFRA ,συμπλέκτη και ζαντολάστιχα .Όλα τα μέρη του αυτοκίνητου βρίσκονται σε σακουλάκια με αριθμούς με τα βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν .

2009hn01_635
 

Το κιτ περιλαμβάνει σιλικόνες για τα διαφορικά και για τα αμορτισέρ .Επίσης περιέχονται όλα τα εργαλεία για τη κατασκευή του μοντέλου όπως άλλεν και σταυρός για τους τροχούς .

2009hn04_635


   Το σασί του Χ2 είναι πιο στενό ,πιο μακρύ και η θέση του κινητήρα μετακινήθηκε προς το κέντρο για καλύτερη κατανομή βάρους .Επίσης το σασί είναι σκαμμένο σε κάποια σημεία για μείωση βάρους  ,ενώ το πιο στενό σασί επιτρέπει τη τοποθέτηση πλαστικών πλαινών που προστατεύουν το αμάξι κα την εξάτμιση .

2009hn03_635


    Τα νέα ψαλίδια είναι φτιαγμένα από πιο ανθεκτικό υλικό ενώ είναι πιο καλά δεμένα μεταξύ τους που αποτρέπουν το εύκολο σπάσιμο της πλήμνης σε κάποιο χτύπημα .
   Τα σέρβο τοποθετούνται σε radio plate που είναι φτιαγμένο από όμορφο κάρμπον ,ομορφαίνοντας το μοντέλο .

2009hn02_635
 

Επίσης το ντεπόζιτο του νέου Χ2 CRT είναι 150cc και διαθέτει ενσωματωμένο πλαστικό για να μην πηγαίνουν τα καύσιμα που ξεχειλίζουν στο κεντρικό διαφορικό και καταστρέφουν τα φρένα του μοντέλου .
  Το X2 διαθέτει πλαστικές κόντρες που βοηθάνε στην ακαμψία του truggy ενώ υπάρχουν και optional αλουμινένιες .
 Τα πλαστικά του Χ2 είναι πολύ γερά και χρειάζεται δύναμη για να βιδωθούν στο σασί .Επίσης διαθέτει ανθεκτικούς προφυλακτήρες μπρος και πίσω που προστατεύουν το μοντέλο από τις συγκρούσεις .

2009hn06_659
2009hn07_659

  Τελος όπως και η έκδοση buggy για αμορτισέρ χρησιμοποιεί τα διαδεδομένα πλέον big bore που δουλεύουν άψογα και δίνουν κύρος στο χαρακτήρα του μοντέλου .
 
Γενικότερα πρόκειται για ένα truggy που είναι εδώ για να πετύχει και να καταφέρει μεγάλα πράγματα .Στη πίστα απέδειξε ότι είναι ένα αμάξι που συμπεριφέρεται πιο πολύ σαν buggy ,αφού είναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο ,έχει εκπληκτικό τιμόνι ,κάνοντας τις στροφές παιχνιδάκι και είναι ιδιαίτερα στιβαρό και γερό .Μετά από πολλές δοκιμές το truggy έμεινε ανέπαφο και συνέχισε να παίζει ακάθεκτο στη πίστα .
 
To X2 CRT PRO είναι εδώ και είναι έτοιμο να κατακτήσει τις πίστες και τη καρδιά σας …..

 

Review of the new Hong Nor X2 competition

Σας παρουσιάζουμε το νέο μοντέλο της εταιρίας που αντικαθιστά το γνωστό για τις επιτυχίες του Χ1 .Το νέο 1/8 off road buggy Χ2 βρίσκεται εδώ και λίγους μήνες στο Real Rc και δοκιμάστηκε από αρκετούς οδηγούς που το επέλεξαν για να συμμετάσχουν στους αγώνες του πρωταθλήματος Β.Ελλάδος .
Το νέο μοντέλο έρχεται σε συσκευασία που περιλαμβάνει το σασί αλλά και λάστιχα και εξάτμιση EFRA ,κάτι που αρκετά άλλα επαγγελματικά κιτ έχουν ως έξτρα εξοπλισμό .Το μόνο που μένει για να ολοκληρώσετε το μοντέλο σας είναι μοτέρ και ηλεκτρικά .
Ας δούμε όμως λίγο καλύτερα το μοντέλο και τα χαρακτηριστικά του .Οι οδηγοί της εταιρίας δούλεψαν αρκετά για να καταλήξουν σε αυτό το μοντέλο που έχει αρκετά νέα στοιχεία σε σχέση με τον προκάτοχο του .Προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα γρήγορο buggy με χαμηλό κέντρο βάρους που είναι και το ζητούμενο χωρίς φυσικά να μειώσουν την αξιοπιστία του μοντέλου και το κατάφεραν . Το μοντέλο ήταν πολύ γερό σε σχέση με πολλά άλλα κιτ όπως φάνηκε σε παγκόσμια πρωταθλήματα .
Η γεωμετρία του τιμονιού δεν άλλαξε ,αλλά άλλαξε η κατανομή βάρους .Το σασί είναι πλέον μακρύτερο και η θέση του κινητήρα μεταφέρθηκε πιο μπροστά για ευνόητους λόγους .Τα κεντρικά ημιαξόνια άλλαξαν πλέον και αντικαταστάθηκαν με ελαφρωμένα ημιαξόνια από αλουμίνιο .
Ο μπρος και ο πίσως πύργος των αμορτισέρ είναι από κάρμπον 4χιλ κάνοντας το αμάξι ελαφρύτερο .Ο νέος αλουμινένιος συμπλέκτης περιέχεται επίσης στο κιτ .Το μοντέλο διαθέτει φυσικά big bore 16χιλ για καλύτερη απόσβεση και συμπεριφορά στα άλματα τα οποία δουλεύουν άψογα χωρίς να σκαλώνουν .Τέλος το καπάκι έχει νέο αεροδυναμικό σχήμα και πιο ανθεκτικό στα χτυπήματα .
Στη πίστα το αμάξι συμπεριφέρεται άψογα .Αν το πιέσεις μπορεί να καταφέρει πολύ καλούς χρόνους ,συγχωρεί τα λάθη και είναι αρκετά γρήγορο και σταθερό .Η ομάδα μας βρίσκεται ακόμα στο στάδιο των δοκιμών .Οι δοκιμές δείχνουν ότι πρόκειται για ένα αμάξι πολύ γρήγορο που με τις κατάλληλες ρυθμίσεις μπορεί να κάνει μεγάλα πράγματα .


Στοιχεία μοντέλου

μήκος : 490χιλ
πλάτος : 308χιλ
κεντρικό γρανάζι :44Τ
γρανάζι καμπάνας :17Τ
βάρος χωρίς καύσιμο :3350κιλ





This article comes from RC Thessaloniki Club
http://www.rcthessalonikiclub.gr/rctcxoops

The URL for this story is:
http://www.rcthessalonikiclub.gr/rctcxoops/modules/news/article.php?storyid=138